Ανακαλύψτε Έναν Νέο Κόσμο Μέσα Από Εξειδικευμένο Διαγνωστικό Έλεγχο!

Ποιος είπε ότι η θεραπεία ενός ψυχολογικού ή ψυχικού προβλήματος πρέπει να είναι επίπονη και δύσκολη;

Το Πρότυπο Ιατρείο Δημιουργικής Ψυχοθεραπείας είναι εδώ, όπως όλα τα χρόνια, στηρίζοντας εμπράκτως κάθε άνθρωπο που έχει ανάγκη καθοδήγησης και ουσιαστικής, ολοκληρωμένης και σφαιρικής βοήθειας. Η Dr. Μαρία Λεβέντη, μέσα από την πολυετή εμπειρία της και την ενσυναίσθησή της, επιδίωξε να βρει τον πιο στοχευμένο και εξατομικευμένο τρόπο διάγνωσης του θέματος που αντιμετωπίζει όποιος επισκέπτεται το Ιατρείο της.

Έτσι, εφόσον ασχολήθηκε διεξοδικά και επένδυσε γνώση και χρόνο, δημιούργησε για κάθε έναν από εσάς ένα νέο σύστημα θεραπείας βασισμένο στη Δημιουργική Ψυχοθεραπεία και τα οφέλη της, βάσει της κάθε προσωπικότητας ξεχωριστά. Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να ανακοινώσει μια νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία, η οποία έχει ως βασικό στόχο να σας δώσει μια ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη εικόνα και πορεία της θεραπείας σας.

Ποτέ η αντιμετώπιση ενός θέματος και η θεραπεία μιας πάθησης δεν ήταν τόσο απλή!

Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με αυτόν τον τρόπο και αφορά τον ψυχιατρικό διαγνωστικό έλεγχο του ατόμου, ώστε να σχεδιαστεί με αρτιότητα και πληρότητα το εξατομικευμένο, σφαιρικό θεραπευτικό πλάνο του. Ουσιαστικά, μέσα από το Διαγνωστικό Τεστ, συνδυάζονται ο ψυχιατρικός διαγνωστικός έλεγχος, τα αρχέτυπα και η βαθιά, ανεκτίμητη γνώση του Ιπποκράτη,

Στόχος της πρωτοποριακής αυτής υπηρεσίας είναι να εντοπίσουμε και να προσεγγίσουμε τον κάθε θεραπευόμενο ξεχωριστά, σχεδιάζοντας το θεραπευτικό πλάνο που προσαρμόζεται και ταιριάζει απολύτως όχι μόνο στην πάθηση, αλλά και στην προσωπικότητά του!

Τι Κερδίζετε Μέσα Από Την Υπηρεσία Του Διαγνωστικού Τεστ

Με γνώμονα το ότι η σωστή διάγνωση είναι η μισή θεραπεία, μέσω του διαγνωστικού τεστ προσεγγίζουμε τον κάθε θεραπευόμενο όχι μόνο ως μια ξεχωριστή οντότητα, αλλά και ως ένα άτομο που αντιμετωπίζει τον κόσμο και την πραγματικότητα με εντελώς ξεχωριστό τρόπο. Έτσι, η θεραπεία που προκύπτει από τη σωστή διάγνωση, εφαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες και την προσωπικότητα του κάθε ατόμου, λαμβάνοντας υπόψη την πολύτιμη γνώση του Ιπποκράτη και τη λειτουργία των αρχετύπων.

Ουσιαστικά, το Διαγνωστικό Τεστ βοηθάει στο να αντιμετωπίσουμε μαζί όχι μόνο την πάθηση, αλλά και τυχόν δυσκολίες που προκύπτουν από την προσωπικότητα που έχετε.

Το νέο αυτό σύστημα διάγνωσης και θεραπείας σάς προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το:

• Αν έχετε κάποια πάθηση.
  • Αν πρέπει να ακολουθήσετε μία συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή.
  • Ποια Κλινική προσωπικότητα έχετε.
  • Ποια Ιπποκρατική προσωπικότητα έχετε.
  • Ποια Αρχετυπική προσωπικότητα έχετε.

Βάσει όλων των παραπάνω στοιχείων, σχεδιάζεται μια ολοκληρωμένη θεραπεία προσαρμοσμένη αποκλειστικά σε εσάς.

Ο θεραπευόμενος κερδίζει πολύτιμο χρόνο και ενέργεια, καθώς αντί να ερευνάται η πάθηση που αντιμετωπίζει και ο βέλτιστος τρόπος διαχείρισής της ανάλογα με την προσωπικότητά του, γίνεται εξ αρχής μια στοχευμένη θεραπεία με εμφανή αποτελέσματα.

Τα αποτελέσματα αυτά εφαρμόζονται άμεσα και πρακτικά στην καθημερινότητα του ατόμου, διευκολύνοντάς το σε κάθε βήμα που κάνει καθώς χτίζει τη νέα του πραγματικότητα.

Ποιος Είναι Ο Στόχος Του Διαγνωστικού Τεστ

Ο κάθε θεραπευόμενος βιώνει διαφορετικά μια πάθηση, αναλόγως την προσωπικότητα που έχει. Πέρα από τα διαφορετικά χαρακτηριστικά που έχει η κάθε πάθηση, ο τρόπος αντίληψης του προβλήματος διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο.

Έτσι, γίνεται κατανοητό ότι είναι αδύνατο να αντιμετωπιστούν όλοι οι άνθρωποι που έχουν την ίδια πάθηση με τον ίδιο τρόπο. Γι’ αυτό, η Dr. Μαρία Λεβέντη σχεδίασε το συγκεκριμένο Διαγνωστικό Τεστ ώστε να γίνεται μια απολύτως στοχευμένη διάγνωση και επομένως, μια επιτυχημένη θεραπεία.

Ουσιαστικά, στόχος δεν είναι η θεραπεία της πάθησης.

Στόχος είναι η θεραπεία του ατόμου που πάσχει από τη συγκεκριμένη πάθηση!

Αυτό αλλάζει εντελώς τη δομή και την προσέγγιση όχι μόνο της θεραπείας που εφαρμόζεται, αλλά και του ατόμου που θέλει να κάνει μια ουσιαστική και σφαιρική αλλαγή στη ζωή του. Και αυτό το άτομο έχει συγκεκριμένη προσωπικότητα, συμπεριφορά και χαρακτήρα.

Μέσω αυτής της προσέγγισης, το τελικό αποτέλεσμα είναι αδιαμφισβήτητο.

Η Λύση Σε Κάθε Σας Πρόβλημα Μέσω Μιας Θεραπείας Αποκλειστικά Για Εσάς

Ο κάθε θεραπευόμενος είναι διαφορετικός, μοναδικός και ξεχωριστός. Για τον λόγο αυτό, η θεραπευτική μέθοδος που εφαρμόζεται πρέπει να αντιστοιχεί σε αυτήν την λογική.

Ακολουθήστε μια θεραπεία προσαρμοσμένη στα μέτρα σας και λύστε άμεσα κάθε πρόβλημα που σας απασχολεί.

Η θεραπευτική μέθοδος που ακολουθούμε στο Πρότυπο Ιατρείο Δημιουργικής Ψυχοθεραπείας όλα αυτά τα χρόνια έχει μεγάλα ποσοστά αποτελεσματικότητας και επιτυχίας, ακριβώς επειδή προσεγγίζουμε κάθε θεραπευόμενο που μας εμπιστεύεται ως μια ξεχωριστή και μοναδική ύπαρξη με διαφορετικές ανάγκες, τρόπους αντίληψης και μηχανισμούς διαχείρισης των καταστάσεων.

Το Διαγνωστικό Τεστ δίνει μια ευκαιρία σε κάθε έναν από εσάς να χτίσει τη νέα του πραγματικότητα με τον τρόπο που θέλει, προσφέροντας σωστή διάγνωση και εξατομικευμένη θεραπεία.

Αποκτήστε μια ολοκληρωμένη εικόνα του εαυτού σας ΣΗΜΕΡΑ.

Κλείστε κι εσείς το διαγνωστικό ραντεβού σας στο Ιατρείο μας και επωφεληθείτε από τα θεαματικά αποτελέσματα των στοχευμένων αλλαγών στη ζωή σας.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας, πατήστε εδώ.

*Αν είσαι θεραπευτής και θες να εκπαιδευτείς στο πρωτοποριακό σύστημα της Dr. Μαρία Λεβέντη και της ομάδας της, ζήτα πληροφορίες εδώ: 6979361805, 2105561919

Μαρία Λεβέντη Ψυχίατρος Ψυχοθεραπεύτρια

Η Μαρία Λεβέντη είναι ψυχίατρος, ψυχοθεραπεύτρια και συγγραφέας βιβλίων αυτογνωσίας και αυτοβελτίωσης. Πιστεύει ότι όλοι μας έχουμε το δικαίωμα στη χαρά και κανένας δεν έχει το δικαίωμα, να μας την στερεί, παρά μόνο ο ίδιος μας ο εαυτός.

Επικοινωνία

210. 55. 61. 919
69.79.36.18.05

Βούλα, Οδυσσέα Ανδρούτσου 33

DR. MARIA LEVENTI
Κάνε την εγγραφή σου στο κανάλι μου για να παρακολουθείς πρώτος τα νέα μου Video!